نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
29319
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش «پوتیفار» در سریال «یوسف پیامبر»+تصاویر

در این گزارش با «جعفر دهقان» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «جعفر دهقان» بازیگر نقش «پوتیفار» در سریال درحال نشر «یوسف پیامبر»زاده ۱۳۳۹ هجری خورشیدی در تهران است.

جعفر دهقان فعالیت هنری خود را از ۱۵ سالگی و در تیاتر آغاز کرد. در سال ۱۳۶۰، زمانی که جوانی ۲۱ ساله بود، فعالیت سینمایی خود را با بازی در فلم «توجیه» به کارگردانی «منوچهر حقانی‌پرست» شروع کرد.

جعفر دهقان به مدت ۱۶ سال به صورت حرفوی رشته‌های رزمی را انجام می‌داد و در این زمینه بازیگری شناخته شده بود تا جایی که او فنون رزمی را در فلم هایی از جمله «یاس‌های وحشی» و «شیرهای جوان» به نمایش گذاشت.

در سال ۱۳۷۲، جعفر دهقان با بازی در فلم «حماسه‌مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دیگری به حیث مدیر تولید و مدیر و دستیار صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر نقش «پوتیفار» عزیز مصر و همسر «زلیخا» را بر عهده دارد؛ بازی خوب وی در این نقش، پوتیفار را به یکی از کرکترهای ماندگار سریال یوسف پیامبر مبدل کرده است.

وی طی یک مصاحبه درپیوند با نقش خود در سریال یوسف پیامبر گفته است: پوتیفار عزیز مصر و از حکومتیان است اما شخصیت خوبی دارد. کسی است که در ابتدا یوسف را می آورد و بزرگش می کند و تربیتش می کند؛ گاهی خودش تحت تأثیر یوسف قرار می گیرد.

جعفر دهقان همچنین با ابراز نارضایتی از حذف شدن نقش خود در جریان داستان این سریال گفته است: وقتی کرکترم در این سریال به خاطر داستان حذف شد، افسوس خوردم و پیش خودم می گفتم ای کاش پوتیفار هنوز زنده بود و در این پروژه حضور داشت. جای خالی اش را همیشه احساس می کردم و دوست نداشتم پوتیفار به این زودی حذف شود.

این هنرمند بازی در فلم هایی نظیر «بوی پیراهن یوسف» (1374)، «یاس‌های وحشی» (1376)، «مریم مقدس» (1379)، «صنوبر» (1380)، «سیب و سلما» (1389)، «روزگاری عشق و خیانت» (1392) و «یتیم‎خانه‌ی ایران» (1393)، و سریال های «اصحاب کهف» (1377)، «یوسف پیامبر (ع)» (1388-1387)، «مختارنامه» (1388)، «خانه‎ بی‌پرنده» (1389) و «معمای شاه» (1394) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

گفتنی است سریال های اصحاب کهف، مریم مقدس و خانه بی پرنده با نقش آفرینی جعفر دهقان از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «اصحاب کهف»

دانلود سریال «مریم مقدس»

دانلود سریال «خانه بی پرنده»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر